Epson Yetkili Servis İstanbul
Epson yetkili servis İstanbul garantili ürünler için belirlenen tamir süresi içerisinde elektronik cihazlarınızın her türlü montaj, onarım ve bakım işlerini yapar. Ürün garanti süresi içindeyse tamir süresi ürünün servise ulaştığı tarihte başlar.
Ürününüz için arıza bildirimi yaparken aşağıdaki seçenekleri kullanabilirsiniz:
Yetkili serviste onarımı gerçekleştirilen ürün için alıcıya kısa mesaj, e-mail ya da telefonla bildirim yapılabilir.
Yetkili Servis Portal
Epson cihazlarınız için yetkili servis web sitesine giriş yaparak da arıza bildirimi yapabilirsiniz. Epson yetkili servis İstanbul elektronik cihazınız için garanti süresi içerisinde garanti kapsamındaki onarıma dair ücret talep etmez.
Cihaz arızası yedek parça sebebiyle kaynaklanıyorsa orijinal yedek parça değişimi yapılır. Garanti kapsamı dışındaki arızalarda yetkili servisten yedek parça satın alımı gerçekleştirilebilir.
Garanti süreleri her ürüne göre farklı olabilir ve cihazı satın aldığınız anda garanti süresi başlamış olur. Garanti süresi devam ederken ürün arızalanırsa ve tüketici yetkili servis dışında bir yere onarım yaptırırsa ürün garanti kapsamından çıkar. Bu sebeple her zaman yetkili servis kullanımı faydalıdır.
Yetkili Servis Parça Garantisi
Yetkili serviste aldığınız her türlü hizmet garanti kapsamında olduğu için güvenlidir. Yetkili servis merkezinde cihaz üzerine eğitilmiş ve uzmanlaşmış personeller çalışır. Elektronik cihazınıza dair her türlü arızayı giderebilirler.
Elektronik cihaz aldıktan sonra hangi problem çıkarsa çözümü kısa sürede sağlanır. Yetkili servis ile çalıştığınızda cihazınızla ilgili bilgiyi dilediğiniz zaman telefon ederek alabilirsiniz.
Satın aldığınız ürünün garanti süresi bittiyse ve yedek parça arızası olduysa yetkili serviste yine orijinal parça değişimi yapılır. Bu şekilde cihazınızın kullanım süresinde eksilme meydana gelmez.