Tecbayi Giriş
Tecakademi > Epson Yazıcı Yetkili Servis
Tecakademi
Epson Yazıcı Yetkili Servis

Epson Yazıcı Yetkili Servis

Epson yazıcı yetkili servis elektronik cihazlarınıza dair her türlü montaj, onarım ve bakım hizmetini profesyonel teknik servis personel aracılığı ile verir. Markaya ait her türlü bilgiye ve donanıma sahip olan yetkili servis personelleri satış işlemlerinden sonra en kısa sürede adrese gelerek cihaz montajını yaparlar.

Satış sonrası her türlü bakım ve arıza destek için de müşteri temsilciliğini arayıp kayıt oluşturduğunuzda adresinize gelerek yerinde onarım gerçekleştirilir. Elektronik cihazda meydana gelen arıza adreste onarılacak durumda değilse yetkili servis merkezine alınır.

Kullanım ömrü süresince her türlü bakım ve tamir hizmetlerini yetkili servisten alabilirsiniz. Yedek parçadan kaynaklı arızalarda onarım orijinal yedek parça değişimi ile gerçekleştirilir.

Epson Yazıcı Yetkili Servis İzmir

Epson marka elektronik cihaz satın almak istediğiniz yerel bir distribütörden satın almanın birçok avantajı vardır. Epson yazıcı yetkili servis kapsamında faydalanabileceğiniz hizmetler şunlardır:

  • Yetkili servislerde üreticinin sunduğu standartlarda orijinal parça değişimi, aksesuar satışı ve bakım onarım hizmeti alabilirsiniz.
  • Yetkili servislerde çalışan personel hem eğitim almış hemde sertifikalıdır
  • Kullanıcı deneyimlerinin sonuçlarını görebileceğiniz yorumları okuyabilirsiniz.
  • Garantili ürünlerde yedek parça değişimi yapılacağı zaman faturaya yalnızca yedek parçanın bedeli yansıtılır ve onarım hizmeti yansıtılmaz.

Yetkili servis ile çalışmak maddi olarak tasarruf etmenizi sağlar. Elektronik cihazınıza müdahale edilen ekipmanlar orijinal olduğu için kullanım süresine herhangi olumsuz bir etki yapmazlar.

Yetkili Servis Formu

Epson yetkili servisinden elektronik cihaz satın aldığınızda kullanım süresi boyunca her türlü arıza için bakım ve onarım hizmeti alırsınız. Evinizde ya da iş yerinizde kullandığınız cihazlarda arıza meydana geldiğinde web sitesinden arıza formu doldurabilir ya da müşteri temsilciliğini arayabilirsiniz.

Müşteri temsilciliği hafta içi mesai saatlerinde size yardımcı olur ve eğer bulunduğunuz alanda kendinizin çözebileceği bir sorun varsa size yol haritası gösterir. Yetkili servis personeli en kısa sürede gelmesi için arıza kaydı oluşturur ve sorunsuz bir hizmet sunulması için kaydınızı gerçekleştirir.

Samsung Yetkili Servisi
Zebra Yetkili Servisi
Zebra Distribütörü
Samsung Distribütörü

444 48 32